Глобалният пазар на дисплеи на смартфони регистрира приходи от 46 милиарда долара през 2021, според доклада за услугите на Strategy Analytics Handset Component Technologies, „ Пазарен дял на дисплея на смартфони през четвъртото тримесечие 2021, като Samsung постига 50 процента дял .

Според проучване на Strategy Analytics панелът на дисплея на смартфона регистрира над 5% годишен ръст на приходите. Samsung Display доминира на пазара с 49 процента дял от приходите, следван от BOE Technology с 16 процента и LG Display с 8 процента през 2021 г. Докладът изчислява, че тримата най-добри доставчици на дисплеи са уловили почти 72 процента дял от приходите на глобалния пазар на дисплеи за смартфони.


Джефри Матюс , старши анализатор в Strategy Analytics , коментира: „OLED дисплеите отбелязаха засилено приемане във веригите за доставки на водещи OEM производители на смартфони. Отбелязваме, че повече от 600 милиона OLED панели за смартфони са били доставени на OEM производители. OLED сегментът продължи да вижда силна инерция по отношение на търсенето на клиенти. Въпреки това, недостигът на интегрални схеми на драйвери на дисплея и увеличаването на спецификацията ограничиха растежа на OLED сегмента и позволиха на LCD панелите да улавят обеми.

Стивън Ентуистъл , вицепрезидент на практиката за стратегически технологии в Strategy Analytics , добави: „Технологията на дисплея на смартфона ще бъде силна точка на диференциация тази година. Прогнозираме интензивна конкуренция за OLED дисплеите, тъй като водещите OEM производители на смартфони продължават да търсят повече доставчици на дисплеи, за да се противопоставят на предизвикателствата на разходите и доставките.

Strategy Analytics, Inc. е световен лидер в подкрепата на компании през целия им жизнен цикъл на планиране чрез набор от персонализирани решения за проучване на пазара. Нашите мултидисциплинарни възможности включват консултантски услуги за индустриални изследвания, прозрения за клиентите, дизайн на потребителското изживяване и опит в иновациите, проследяване на мобилни потребители на устройството и компетенции за консултиране между бизнес и бизнес.


С опит в областта на интелигентни устройства, свързани автомобили, интелигентен дом, доставчици на услуги, IoT, стратегически компоненти и медии, Strategy Analytics може да разработи решение, което да отговори на вашите специфични нужди от планиране.