Меню
Кошница

Сервиз за телефони

Сервиз

Процес на заявяване

1. Заявяване на ремонт през формата.

2. Уточнения по телефона /при нужда/.

3. Диагностициране на проблема от нашите сервизни специалисти /до 3 работни дни/.

4. Свързване с клиента, уведомяване каква е повредата, подлежи ли на ремонт, цена за ремонта.

5. Потвърждение или отказ от ремонт от страна на клиента.

6. Получаване на ремонтираното мобилно устройство.

7. Гаранция за отстранения дефект и вложени части, протокол за ремонт.

Заявка за ремонт

В нашият сервиз извършваме професионални ремонти на всички видове устройства.

Тестване:
Констатиране,диагностициране на възникналия проблем и предлагане на варианти за отремонтиране .

Хардуерни ремонти:
Профилактика и почистване на мобилните устройсвта Отстраняване на откритите дефекти чрез подмяна на електронни елементи, платки, чипове и т.н. Подмяна на странични елементи – микрофони, слушалки, говорители, дисплеи – външни и вътрешни, клавиатура, вибрация, лентови кабели, конектори, камери, панели, антени и др. Проверка на изправността на аксесоарите на телефона.

Софтуерни ремонти:
Отключване на мрежата (UNLOCK : Simlock, Network unlock), код на телефона – за всички модели – ПОПИТАЙ! Инсталиране на Български или друг език (по желание на клиента) Инсталиране (UPDATE) на софтуера (firmware) с по-нова или коректно работеща версия. Изтегляне на информацията от телефона, мултимедийната карта (ако е възможно). Отключване – форматиране на мултимедийни карти (информацията не се запазва, но картата може да се използва).

Прехвърляне на информация между устройства
В забързаното ежедневие на съвременния свят ставаме все по-зависими от смарт устройствата, където се пази значителна част от информацията за живота и работата ни.  Необходимостта от подмяната с ново може да доведе до загубата на  достъпа до нея. Ние от Mовен ЕООД  предлагаме: настройка и конфигуриране на операционна система; създаване на акаунт и първоначалните задължителни настройки; избора на правилен вариант за съхранение на данни и настройка на бекъпи; прехвърляне на информация от старо устройство към ново с еднакви или различни операционни системи; настройки за максимална сигурност и защита на данните в устройството.  Попитайте тук

*Техниката използвана от сервиза е специализирана и съобразена с изискванията на производителя!

Полезни съвети при възникване на повреди в мобилните апарати

Често срещано е да изпуснете своето мобилно устройство или да го ударите и като резултат екрана ви да се напука, да не реагира на докосване или да угасне. В интернет мрежатa ще намерите евтини резервни части и куп видеоматериали как да го смените. Дори да се чувствате способен и да притежавате необходимите умения, нашият съвет е да помислите отново преди да предприемете тази стъпка. При съвременните телефони технологиите се променят доста динамично, а за да постигнете качествен резултат трябва да ги познавате и да знаете какви са специфичните особености за съответния модел. Риска да навредите допълнително на своя апарат е голям. От голямо значение е качеството на самите резервни части. Ние работим с повечето официални сервизи и имаме достъп до оригинални части, като при липса на друга възможност предлагаме и неоригинални, но задължително от надеждни и изпитани доставчици. Не подценявайте гореспоментите факти, ще се радваме да се обърнете към специализирания сервиз на „МОВЕН“  ЕООД.

1.Полезни съвети, преди да си отнесете телефона на сервиз:

1.1 В повечето случаи сервизите приемат устройства за ремонт с клауза, че не носят отговорност за загуба на информация. Това е така защото понякога се налага цялостна преинсталация на програмното осигуряване (фирмуера) на устройството. Често информацията е по-важна от самото устройство, така че ако все още е възможно въпреки дефектът, направете архив на всичко което ви е необходимо. Ако не можете да се справите сами, просто отбележете това при предаване на уредът за ремонт, ако има техническа възможност, ние ще направим това (услугата се заплаща допълнително). Задължително е да разполагате с данните за акаунта, който сте ползвали. Процеса на регистрация не трябва да се подценява. Това е една възможност да разполагате с данните си дори след дефект или загуба на устройството, стига то да е било конфигурирано да съхранява копие в облачното пространство. Освен това, тенденцията е акаунта да защитава достъпът до устройството ви и ако не разполагате с данните за акаунта е възможно след преинсталация да не успеете никога повече да активирате устройството си и да го ползвате.

1.2 Опитайте се да бъдете максимално точни за симптомите, цикличността на проява, ако сте забелязали кога и в резултат на какво според вас е започнала проявата им. Това ще помогне за по-точна и по-бърза диагностика.

1.3 По възможност заредете батерията на апарата.

1.4 Ако има част, която да се е отчупила или отделила, я отнесете в сервиза заедно с апарата.

1.5 В случаи, когато апаратът се доставя в сервиза чрез куриери или посредници, проблемите трябва да се опишат подробно.

1.6 Да не се оставят в апарата SIM карти и карти памет, освен в случаите, когато проблемът е свързан именно с тях.

  1. Важни правила за МОКРЕНИ или НАВЛАЖНЕНИ телефони.

2.1 Не подценявайте ситуацията при контакт на апарата с течности или потопяване във вода, това често е причина за най-фаталните последици. Дори да има риск да е влязла една капка вода, това често е достатъчно за да причини неотстраним дефект заедно с всичките последици от това, като неудобството да се купува нов апарат, загуба на информация и т.н. При възникване на такава ситуация най-доброто което може да направите е незабавно да отстраните батерията, ако моделът ви го позволява, ако не потърсете най-близкият сервиз, където това може да бъде направено.Дори в първите няколко минути да виждате, че апаратът продължава да функционира, водата и електричеството нанасят сериозни последици на печатната платка, лентовите кабели и дисплея. В НИКАКЪВ СЛУЧАЙ НЕ СВЪРЗВАЙТЕ ЗАРЯДНО УСТРОЙСТВО, това ще утежни нещата допълнително. След като батериятае отстранена може да изтръскате добре водата от апарата, и да подсушите батерията. Без да сглобявате апарата го занесете незабавно за профилактика в сервиз. В НИКАКЪВ СЛУЧАЙ НЕ ПОСТАВЯЙТЕ БАТЕРИЯТА И НЕ ВКЛЮЧВАЙТЕ ТЕЛЕФОНА КЪМ ЗАРЯДНОТО УСТРОЙСТВО!!! Всякакви опити за сушене на апарата  (сешоари, котлони, печки и други) обикновенно са безполезни докато апарата не бъде отворен, тъй като течностите проникват дори между най-малките отвори и под самите BGA чипове и остава там докато апарата не бъде разглобен и подсушен от професионалист. Всякакви други методи, като „слагане в ориз“ например, са безполезни, дори silica gel, не притежава достатъчна хигроскопичност за да сте сигурни, че след известно време няма да има останала течност. Дори производителят на вашият модел да претендира, че е влагоустоичив и отговаря на някои сертификати, доста често се случва херметичноста да е компроментирана без вие да знаете това, и дори при контакт на такова устройство с течност, особенно ако е в експлоатация повече от няколко месеца, ние ви препоръчваме да се обърнете към сервиз.

  1. При отказ на апарата да зарежда не закупувайте ново зарядно устройство или батерия, а занесете апарата и зарядното устройство в сервиз за диагностициране на повредата.
  2. При прекомерно загряване по време за зареждане на апарата, батерията или зарядното устройство занесете незабавно апарата и зарядното устройство в сервиз. Вероятно се касае за дефект в зарядната верига на апарта, укъсила батерия или повреда в зарядното устройство.
  3. При счупване или спукване на панелите или други части от апарата НЕ правете опити за залепване с каквито и да е било лепила, особено с моментни, рискувате да причините повреди и да затрудните бъдещ ремонт.
  4. Не оставяйте зарядните устройства постоянно включени в мрежата. Винаги съществува риск от дефект и вероятност от възникване на пожар.
  5. Не оставяйте апарата в близост до външни ръбове на работни повърхности (маси, бюра, секции и др.), при позвъняване (включване на аларма, бележки и др.) от вибрацията може да падне и да се повреди.
  6. Не внасяйте апарата в помещения с висока влажност (бани, сауни и др.). Образува се конденз в апарата, което води до образуване на корозия, като обикновено възникват и неотстраними дефекти.
  7. Не оставяйте апарата на пряка слънчева светлина. Това може да повреди дисплея.
  8. Пазете апарата от резки температурни разлики. Това води до образуване на конденз в апарата, което води до образуване на корозия, като обикновено възникват и неотстраними дефекти.
  9. Не оставяйте апарата включен в зарядното устройство след като батерията е заредена (освен в случаите когато правите първо 12-часово зареждане на нова батерия).
  10. При включване на допълнителни устройства (DATA CABLE, CAR KID, HF и BLUETOOTH) се убедете, че те са подходящи за Вашия апарат.
  11. КОГАТО НОСИТЕ АПАРАТА В СЕРВИЗ ИЗВАДЕТЕ SIM КАРТАТА И ИЗКЛЮЧЕТЕ ВСИЧКИ ТЕЛЕФОННИ КОДОВЕ И ПАРОЛИ.
  12. Ако не носите лично апарата за ремонт е добре упълномощеното от Вас лице да е запознато с обстоятелствата, при които е възникнала повредата. Така отстраняването на повредата ще се извърши в по-кратки срокове.

15..Всеки цикъл на заряд-разряд води до бавни, но необратими промени в структурата на батерията и химическия състав на електролита, което води до нейното стареене. Това означава, че колкото по-рядко зареждате вашата батерия, толкова по-дълъг живот ще има тя. За да удължите експлоатационния период по възможност зареждайте батерията когато е разредена и не прекъсвайте процеса до края. Хаотичните зареждания скъсяват живота на батерията.

Електронният  СЕРВИЗ ТЕЛЕФОНИ МОВЕН предлага на своите Потребители,  сайта „във вида, в който e“ и не носи отговорност по отношение на надеждността на неговото функциониране, условията за достъп до сайта, осигуряването на помощ, инструкции и други.

   ИЗПЪЛНИТЕЛЯ се задължава :

Да установи проблема на телефона или смартфона, да формира цената за ремонт и уведоми клиента до 3 (три) работни дни след постъпването в сервиза.

Да подложи вече отремонтирания мобилен апарат на тест.

Да гарантира за качеството на извършения ремонт и даде гаранция един месец на извършения ремонт и вложената част/и .

Да съхранява мобилното устройство (телефон, смартфон или друго) в срок от 2 (два) месеца след ремонта и уведомяване на възложителят (по телефона или ел.поща). Ако клиентът не потърси устройството си до изтичане на двумесечния срок, сервизът има право да се разпорежда с него,  с цел възстановяване на направените разходи по ремонта.

  ВЪЗЛОЖИТЕЛЯ се задължава :

Да потърси информация от ИЗПЪЛНИТЕЛЯ след горепосочения срок , да съдейства с информация относно проблема , с цел по бърз и качествен ремонт. Като разбере цената за сервизиране на мобилното устройство да потвърди или откаже ремонта, за да се премине към следващ етап.

Да заплати потвърдена от него цена за ремонта при връщане на устройството.

   ДРУГИ ДОГОВОРЕНОСТИ :

Всички евентуални спорове, ще се решават по пътя на споразумението.

Когато това не може да бъде постигнато, спорните въпроси ще се отнасят за решаване пред съответния арбитраж или съд.

  ВАЖНО:

За всички мобилни устройства закупени от ел.магазин www.moven.bg , които са в гаранция, горепосочените условия не са в сила. Проблемните мобилни апарати се ремонтират гаранционно според условията на производителите ,  описани в гаранционната карта и в сайта.

Всеки , който желае може да използва формата за регистриране на гаранционно събитие и стартиране на гаранционно обслужване.За целта трябва:

Да се попълне формата за връзка и опише подробно какъв е проблема.

Да се изпрати до адрес:

– за СПИДИ гр.Плевен , офис Спиди /Васил Друмев/ до поискване , за фирма МОВЕН, тел:0885255221

– за ЕКОНТ гр.Плевен , офис Еконт /Неофит Рилски/ до поискване , за фирма МОВЕН, тел:0885255221

Наше задължение е да Ви потърсим ( при нужда ) за доуточнения , както да ремонтираме гаранционно устройството ( при положение , че са спазени гаранционните условия ) в рамките на 30 работни дни , които се броят от датата на получаването.Срока за ремонт се отнася само за физически лица ,както е описано в ЗЗП.

Юридическите лица закупили продукти не могат да се възползват от условията и сроковете на ЗЗП.

След отстрняване на повредата , ще се свържем с Вас ,за да уточним адрес за връщане и удобно време за получаване.

Куриерските разходи при гаранционни телефони са споделени – изпращача заплаща цената за услугата.

*В случай на ремонт на ГАРАНЦИОННЕН мобилен апарат (нов, подлежащ на гаранционно обслужване), „МОВЕН“ ЕООД отговаря за несъответствията на стоката съгласно ЗЗП , независимо от условията

Гаранционни условия

1.Гаранционният срок е 1 (един) месец , считано от датата на получаване на отремонтирания мобилен апарат.

2.Гаранцията е валидна само за отремонтираната повреда.

3.Гаранцията не се отнася и не е валидна за други проблеми , било то стари или нововъзникнали .

4.Гаранцията на отремонтираната повреда не е валидна в следните случаи – неправилно включване в ел.мрежа , механични повреди,падане,счупване,заливане с течности,неправилна употреба и съхранение, неспазване на условията за експлоатация от клиента, скъсани или отлепени гаранционни стикери или отсраняване на повредата от неопълномощени лица.

5.Протокола от сервиза служи като гаранционна карта (ако е нужно).

6.В случай на ремонт на ГАРАНЦИОННЕН мобилен апарат (нов, подлежащ на гаранционно обслужване), „МОВЕН“ЕООД отговаря за несъответствията на стоката съгласно ЗЗП , независимо от условията.