Amazfit, световен лидер в преносими и интелигентни технологии, представи нова линия на марката, която празнува себеизразяването и смело отразява ценностите и начина на живот на своите клиенти, заедно с тяхната нова гама умни часовници GTR 3 и GTS 3.

„Станахме част от начина на живот на хората, помагайки им да покажат своята личност, енергия и отношение“, каза Хуанг Уанг, изпълнителен директор на Amazfit в изявление. „Затова решихме да освежим и надградим марката Amazfit, за да изразим по-добре нашата визия и да насърчим хората да живеят по-здравословен живот. За първата стъпка в това пътуване с вълнение ще ви покажа новото лого на Amazfit. Представлява пъстър свят и показва стойността на приобщаването."


Притежаван от Zepp Health, Amazfit е доставил над 100 милиона устройства от 2014 г. В постоянно променящ се свят, където клиентите са изпълнени с безкрайни възможности и развиващи се настроения, чувства и цели, които се променят с времето в различни среди, Amazfit марката предоставя безкрайни възможности, демонстрирайки страст, спонтанност и оптимизъм.

В допълнение към новото лого, Amazfit пусна своите нови серии GTR 3 и GTS 3 – набор от авангардни функции за здраве и фитнес, опаковани в три елегантни и стилни модела смарт часовници. Всичко е проектирано да даде възможност на потребителите да подобрят ежендневието си, без да жертват личния си стил.

Amazfit GTR 3 и GTS 3 са създадени, за да помогнат на хората да се движат без усилие в и извън техния цифров живот и да постигнат баланс и успех. Тези нови смарт часовници се присъединяват към обширното портфолио на Amazfit от стилни и спортни смарт часовници и гривни, фитнес оборудване и слушалки.


Сериите Amazfit GTR 3 и GTS 3 са модерни и лесни за използване смарт часовници с изчерпателен мониторинг на здравето и фитнеса и ултра дълъг живот на батерията, захранвани от интуитивната операционна система Zepp.

Amazfit е водеща световна марка за интелигентно носене, която предлага широко продуктово портфолио, включително смарт часовници и ленти, TWS слушалки и устройства за здраве и фитнес като интелигентни бягащи пътеки и интелигентни везни за състава на тялото. Същността на нашата марка е Up Your Game и ние насърчаваме потребителите да живеят своите страсти и да изразяват свободно активния си дух.